In this section you will find the important informations, which is good to know before check-in. Includes some of our innovations and improvements for your comfortably stay.
As one of the first facilities, we have an innovation named online reception. With this platform you can realize a lot of things before your arrival. For example, pay your bill and fees, order additional services, report requirements, etc. We also pay attention to the possibility of do an online check-in. It means, that you could enter your personal data, which we need as a facility. The biggest advantage is that you will not wait to be registered by your arrival. Do not worry, this platform is secure and time-tested. You get access automatically by e-mail after creating a reservation.
Our reception is open every day from 02:00 PM (14:00) to 09:00 PM (21:00). In this time also we do a chceck-in. If you know, that you should be late, it is necessary to contact us in advance. Check-in before 02:00 PM (14:00) is not possible, because the entire building is cleaning up before this time. If you will arrive earlier, you could park your car in our parking lot or leave your bags at our reception. Check-in after 09:00 PM (21:00) is available only in exceptional situations and after previous agreement by phone call.
Early departures are not a problem. You can check out whenever you need, whether in the evening, night, or early morning. We have a simple way to check out, which we could show you upon request. Later departures are not possible, because we must clean all the rooms in a few hours for next customers. And we do not have the capacity to take some rooms for late departures.
Zákazník môže za svoj pobyt zaplatiť buď popredu cez internet alebo pri príchode na recepcii. Platba cez internet sa vykonáva pomocou platobnej karty alebo prevodom na účet. Platba na mieste je možná v hotovosti alebo platobnou kartou. Ak chce zákazník platiť až na mieste, môže tak urobiť, ale musí svoj pobyt dopredu garantovať platobnou kartou. V praxi to znamená, že namiesto platenia si zvolí možnosť garancie a následne vyplní údaje zo svojej karty. Potrebná čiastka sa zadrží na účte a pokiaľ zákazník príde a zaplatí na mieste, peniaze sa uvoľnia a nikdy mu nebudú stiahnuté. Zákazník musí za svoj pobyt zaplatiť najneskôr pri ubytovaní sa, neskoršie platby (počas pobytu alebo po pobyte) neakceptujeme.
Priamo pred penziónom sa nachádza súkromné parkovisko s kapacitou približne 12 vozidiel, ktoré je našim hosťom k dispozícii počas celého ich pobytu. Táto služba je spoplatnená symbolickou sumou 1€ za vozidlo a noc. Celý areál penziónu je nepretržite snímaný kamerovým systémom, takže parkovanie u nás je bezpečné. Upozorňujeme, že kvôli menším rozmerom parkoviska môže niekedy nastať problém so zaparkovaním nadrozmerných vozidiel (najmä pri vysokej obsadenosti). Preto prosíme zákazníkov, aby si vždy dopredu overovali dostupnosť parkovacích miest. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať.
Neustále sa snažíme prinášať rôzne inovácie, preto u nás už dlhší čas nepoužívame na otváranie dverí klasické kľúče. Pri ubytovaní od nás dostanete špeciálne ubytovacie karty, pomocou ktorých si budete otvárať dvere od ubytovacej časti a svojej izby. Takže už žiadne kľúče navyše, iba kartička v peňaženke. Pre technicky zručnejších hostí tiež ponúkame možnosť otvárania dverí pomocou špeciálneho kódu.
V našom penzióne sa môžete pokojne ubytovať aj so svojim domácim miláčikom. Všetky vycvičené a čistotné domáce zvieratá sú vítané. V prípade, že máte takúto požiadavku, vopred nás informujte, aby sme Vám vedeli priradiť vhodnú izbu. Ubytovanie so zvieraťom je spoplatnené sumou 10€ na jednu noc.
Hosťom, ktorí sú ubytovaní na viac dní, zvykneme aj počas pobytu preriaďovať izby. Štandardne aspoň raz denne príde chyžná na izbu vykonať základné upratovanie. V praxi to znamená, že ak je potrebné, tak vyprázdni koše, prinesie toaletný papier, doplní mydlo, umyje poháre, vymení uteráky a podobne.
Na izbách sa nachádzajú cedule, ktorými je možné upratovanie regulovať. V prípade, že nechcete byť rušený, zaveste zvonku na dvere cedulu otočenú červenou stranou, kde je napísané slovíčko "Nerušiť!". Naopak, ak máte pocit, že potrebujete upratať izbu alebo doplniť nejaké položky, vyveste cedulu otočenú zelenou stranou, kde je napísané "Upratať izbu!". Prípadne o tom môžete aj osobne informovať personál.
Ak by ste počas Vášho pobytu potrebovali niečo upratať alebo doplniť, či zaregistrovali nejakú poruchu, prosím informujte personál recepcie.