V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie otázky našich hostí.
Je online check-in povinný (žiadosť chodí na e-mail)?
Online check-in nie je povinný. Je to dobrovoľný úkon, ktorý má v prvom rade Vám zabezpečiť ušetrenie času, tým že si svoje osobné údaje môžete vypísať v pohodlí domova. Ak ho však z nejakého dôvodu nemôžete alebo neviete spraviť, nič sa nedeje, Váš check-in vyriešime na mieste pri príchode.
Dostanem sa bez problémov do svojej izby aj v noci?
Pri ubytovaní sa dostanete ubytovacie kartičky, vďaka ktorým sa dostanete na izbu kedykoľvek počas Vášho pobytu. To znamená, že nie ste nikým a ničím obmedzovaný. Stačí len dodržiavať nočný kľud.
Viem sa odubytovať aj skoro ráno?
Skoré odchody nie sú žiadnym problémom. Vďaka nášmu systému je možné sa odubytovať kedykoľvek.
Môžem sa odubytovať neskôr ako o 10:00?
Neskoršie odchody u nás nie sú možné, pretože po odchode hostí prebieha upratovanie izieb a celého penziónu, na ktoré máme iba pár hodín do príchodu ďalších hostí. Naša kapacita nám neumožňuje robiť výnimky. Neskoršie odchody sú zvyčajne možné len vo väčších zariadeniach, ktoré majú rezervné izby.
Je nutné popredu zaplatiť alebo garantovať pobyt, aj keď chcem platiť až na mieste?
Finančné potvrdenie pobytu, teda jeho zaplatenie alebo garancia platobnou kartou, je u nás povinné. Sme si vedomí, že nie každému bude takýto postup vyhovovať, ale bohužiaľ sme k tomu boli prinútení, pretože sme mali opakované zlé skúsenosti s hosťami, ktorí si rezervovali pobyt a následne sa bez akéhokoľvek vysvetlenia nedostavili. A pre nás to z dlhodobého hľadiska predstavovalo veľké finančné straty. To znamená, že táto garancia pobytu je pre nás určitá poistka voči takémuto jednaniu.
Akými spôsobmi môžem platiť?
V prípade platby vopred je možné platiť bankovým prevodom alebo platobnou kartou. V prípade platby na mieste je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.
Viete mi vystaviť aj faktúru za môj pobyt?
Samozrejme, na požiadanie Vám vieme vystaviť aj faktúru za poskytnuté služby. Len je dôležité nám to povedať včas, teda hneď pri príchode, pretože po ubytovaní sa už vystavenie faktúry nie je možné.
Majú izby vlastnú kúpeľňu a toaletu?
Všetky naše izby majú samostatnú kúpeľňu so sprchou a toaletou.
Mám na izbe internetové pripojenie?
Ubytovaní hostia môžu v celom penzióne zadarmo využívať Wi-Fi pripojenie. Prihlasovacie údaje nájdete na recepcii a v priestoroch penziónu po ubytovaní sa.
Mám na izbe chladničku?
Chladnička sa nachádza takmer na všetkých našich izbách. V prípade, že sa práve na Vašej izbe nebude nachádzať a súrne by ste ju potrebovali, vieme to zariadiť. Okrem toho, v krajnom prípade Vám môžeme odložiť tovar aj v chladničke na recepcii. Vyzdvihnutie je však časovo obmedzené otváracími hodinami.
Má moja izba, respektíve penzión bezbariérový prístup?
Náš penzión sa nachádza v strmom kopci a do ubytovacej časti vedie niekoľko schodov. To znamená, že do izieb nie je bezbariérový prístup. Táto skutočnosť nás mrzí, ale kvôli už zmieneným dôvodom by bolo veľmi náročné penzión prebudovať na bezbariérový. Pokiaľ hosťom nerobí problém prejsť niekoľko schodov, vtedy sme ochotní vyhovieť a prideľujeme izby na prízemí, kam majú najľahší prístup. O tejto skutočnosti nás však treba vopred informovať, aby bolo možné zameniť izby kým ešte nie sú obsadené.
Do kedy si viem objednať raňajky?
Raňajky sa dajú objednať najneskôr deň vopred do 21:00. Neskoršie objednanie raňajok nie je možné, rovnako ako príchod na raňajky bez objednania, pretože vopred potrebujeme vedieť presný počet hostí.
Nemôžem mať raňajky aj skoro ráno?
Raňajky sa začínajú podávať až od 7:30 hod. Skoršie raňajky nie sú možné, pretože príprava raňajok vo forme bufetových stolov trvá určitý čas. To znamená, že náš personál pracuje od skorých ranných hodín a ešte skôr sa nemá ako dostaviť do práce. Vo výnimočných prípadoch a po dohode vieme jednotlivcom umožniť raňajky od 7:15, no treba brať na vedomie, že na stoloch nemusí byť všetko hotové a pripravené.
Podávate v penzióne aj obedy alebo večere?
V našom penzióne podávame iba raňajky. No keďže sa nachádzame priamo v centre mesta, tak v našom okolí sa nachádza veľa rôznych reštauračných zariadení. Už za 10-15 minút chôdze viete byť v deisatkach podnikov.
Ako sa môžem v penzióne občerstviť okrem raňajok?
Vybudovali sme kuchynku, v ktorej sa nachádzajú dva predajné automaty, jeden vydáva chladené nápoje a pochutiny, a druhý kávu a teplé nápoje. Okrem toho v nej nájdete mikrovlnú rúru a rychlovarnú konvicu na prípravu vlastných pochutín. Kuchynský riad si v prípade potreby môžete zapožičať na recepcii.
Kde v areáli penziónu môžem fajčiť?
Dôrazne upozorňujeme, že vo vnútroných priestoroch penziónu a na izbách je fajčenie prísne zakázané! Pre fajčiarov sú v areáli penziónu vyhradené dve miesta. Pred vchodovými dverami do ubytovacej časti sa nachádza veľký popolník pri ktorom je možné fajčiť. Ďalším miestom je terasa, ktorá sa nachádza v prednej časti dvora za recepciou. V letných mesiacoch sa tam nachádza aj stôl so stoličkami, kde si môžete posedieť a vychutnať kávu. Tú si zaobstaráte z kávomatu, ktorý sa nachádza v našej kuchynke.
Ak sme väčšia skupinka ubytovaných, kde si môžeme usporiadať spoločné posedenie?
Skupinové posedenie je možné spraviť na našej recepcii. Disponuje 16 miestami na sedenie a v prípade potreby je možné prispôsobiť stolovanie. Ak budú v penzióne ubytovaní aj ďalší hostia, tak Vám nesmie prekážať, že recepcia bude fungovať počas Vášho posedenia a budú tam chodiť aj iní ľudia. V prípade, že ste veľká skupina, ktorá plánuje obsadiť celý penzión, tak nebudete mať žiadne takéto obmedzenia.