MENU

Základné informácie

V tejto sekcii sa nachádzajú základné informácie, ktoré by ste určite mali vedieť, ideálne ešte pred Vašim príchodom. Nájdete tu aj niekoľko inovácii a vylepšení, ktoré by Vám mali spríjemniť pobyt.


Alfred - virtuálna recepcia

Ako jedno z mála ubytovacích zariadení disponujeme novinkou v podobe online recpecie. Pomocou tejto platformy si môžete už pred príchodom vybaviť množstvo záležitostí. Napríklad zaplatiť si pobyt vrátane poplatkov, doobjednať si rôzne služby, nahlásiť nám svoje požiadavky a podobne. Obzvlášť do pozornosti dávame možnosť spraviť si online check-in. Cez túto platformu môžete zadať Vaše osobné údaje, ktoré ako ubytovacie zariadenie potrebujeme. Najväčšou výhodou je, že následne už nemusíte pri ubytovaní vyťahovať občiansky preukaz a čakať na jeho zapísanie. Táto platforma je časom overená a bezpečná. Prístup do nej získate automaticky po vytvorení rezervácie prostredníctvom emailu.

Zdroj: https://www.previo.sk/alfred

 

Príchody a odchody

Naša recepcia je otvorená každý deň od 14:00 do 21:00 hod. V tomto čase prebieha aj ubytovanie hostí. V prípade, že sa v danom časovom intervale nemôžete dostaviť, je nevyhnutné nás vopred kontaktovať. Ubytovanie pred 14:00 zvyčajne nie je možné, pretože doobeda prebieha upratovanie celého penziónu. Hosťom, ktorí prídu skôr, ponúkame možnosť zaparkovať si auto na našom parkovisku alebo odložiť si veci na recepcii. Ubytovanie po 21:00 je možné len vo výnimočných prípadoch a po telefonickej dohode.

Skoršie odchody u nás nie sú žiadnym problémom. Môžete sa odubytovať kedy potrebujete, či už je to neskoro večer, v noci, alebo skoro ráno. Máme vymyslený jednoduchý spôsob na odubytovanie sa, ktorý Vám na požiadanie radi ukážeme. Neskoršie odchody nie sú možné v žiadnom prípade, ani za príplatok. Nedisponujeme veľkým počtom izieb, takže nemáme kapacitu na umožnenie neskorších odchodov.

 

Platby

Zákazník môže za svoj pobyt zaplatiť buď popredu cez internet alebo pri príchode na recepcii. Platba cez internet sa vykonáva pomocou platobnej karty alebo prevodom na účet. Platba na mieste je možná v hotovosti alebo platobnou kartou. Ak chce zákazník platiť až na mieste, môže tak urobiť, ale musí svoj pobyt dopredu garantovať platobnou kartou. V praxi to znamená, že namiesto platenia si zvolí možnosť garancie a následne vyplní údaje zo svojej karty. Potrebná čiastka sa zadrží na účte a pokiaľ zákazník príde a zaplatí na mieste, peniaze sa uvoľnia a nikdy mu nebudú stiahnuté. Zákazník musí za svoj pobyt zaplatiť najneskôr pri ubytovaní sa, neskoršie platby (počas pobytu alebo po pobyte) neakceptujeme.

 

Parkovanie

Priamo pred penziónom sa nachádza súkromné parkovisko s kapacitou približne 12 vozidiel, ktoré je našim hosťom k dispozícii počas celého ich pobytu. Táto služba je spoplatnená symbolickou sumou 1€ za vozidlo a noc. Celý areál penziónu je nepretržite snímaný kamerovým systémom, takže parkovanie u nás je bezpečné. Upozorňujeme, že kvôli menším rozmerom parkoviska môže niekedy nastať problém so zaparkovaním nadrozmerných vozidiel (najmä pri vysokej obsadenosti). Preto prosíme zákazníkov, aby si vždy dopredu overovali dostupnosť parkovacích miest. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať.

 

Ubytovacie karty

Neustále sa snažíme prinášať rôzne inovácie, preto u nás už dlhší čas nepoužívame na otváranie dverí klasické kľúče. Pri ubytovaní od nás dostanete špeciálne ubytovacie karty, pomocou ktorých si budete otvárať dvere od ubytovacej časti a svojej izby. Takže už žiadne kľúče navyše, iba kartička v peňaženke. Pre technicky zručnejších hostí tiež ponúkame možnosť otvárania dverí pomocou špeciálneho kódu.

 

Domáce zviera

V našom penzióne sa môžete pokojne ubytovať aj so svojim domácim miláčikom. Všetky vycvičené a čistotné domáce zvieratá sú vítané. V prípade, že máte takúto požiadavku, vopred nás informujte, aby sme Vám vedeli priradiť vhodnú izbu. Ubytovanie so zvieraťom je spoplatnené sumou 10€ na jednu noc.

 

Upratovanie

Hosťom, ktorí sú ubytovaní na viac dní, zvykneme aj počas pobytu preriaďovať izby. Štandardne aspoň raz denne príde chyžná na izbu vykonať základné upratovanie. V praxi to znamená, že ak je potrebné, tak vyprázdni koše, prinesie toaletný papier, doplní mydlo, umyje poháre, vymení uteráky a podobne.

Na izbách sa nachádzajú cedule, ktorými je možné upratovanie regulovať. V prípade, že nechcete byť rušený, zaveste zvonku na dvere cedulu otočenú červenou stranou, kde je napísané slovíčko "Nerušiť!". Naopak, ak máte pocit, že potrebujete upratať izbu alebo doplniť nejaké položky, vyveste cedulu otočenú zelenou stranou, kde je napísané "Upratať izbu!". Prípadne o tom môžete aj osobne informovať personál.

Používaním cedúl nám uľahčíte prácu a zároveň budete mať istotu, že izba bude počas pobytu uprataná a nebude Vám nič chýbať. Ak ho nebudete používať, personál bude postupovať bežným spôsobom.

 

Ak by ste počas Vášho pobytu potrebovali niečo upratať a doplniť, alebo ak by ste zaregistrovali nejakú poruchu, prosím informujte personál recepcie alebo nám zavolajte.

Radi sa o to postaráme.